این توپ روباتی ال‌جی واقعا دیوانه‌کننده است
نوشته شده توسط : وب خاص

بیایید برای لحظه‌ای درباره توپ‌ها صحبت کنیم، آن‌ها بسیار مفید هستند و کارهای زیادی برای انسان انجام داده‌اند. به‌خاطر اشیای کروی است که ما ورزش‌های توپی و اتومبیل داریم. حتی زمین یک توپ عظیم است!

 

اما ال‌جی تکنولوژی توپ را به سطح بالاتری برد. این توپ Rolling Bot نام دارد که مانند روبات BB-8 در جنگ ستارگان، دارای دوربین و دکمه است. این توپ شگفت‌انگیز یکی از هزاران لوازم جانبی است که در ذهن با ال‌جی جی5 طراحی شده و شاید دیوانه‌کننده‌ترین آن‌ها باشد.

با استفاده از ال‌جی جی5 به عنوان مدیر این توپ، جی5 تبدیل به ریموتی می‌شود که با آن می‌توان این توپ را در هر نقطه از کره خاکی کنترل کرد، به شرطی که به اینترنت متصل باشید. این توپ یک دوربین که می‌تواند فیلم ضبط کند، یک اسپیکر که می‌تواند با انسان یا حیوان خانگی حرف بزند و حتی یک IR blaster دارد که با آن می‌توانید تلویزیون خود را روشن کنید. در آخر امکانات این توپ به یک اشاره‌گر لیزری ختم می‌شود که با آن می‌توانید با گربه یا سگ خانگی خود بازی کنید.

تمام سخت‌افزار این توپ در نوار مرکزی آن قرار دارد، درحالی‌که دو نیمکره بزرگ این توپ موتورهایی‌اند که می‌توانند در هر جهتی بچرخند. استفاده از این توپ کمی سخت است، بنابراین کمی زمان برای یادگیری کارکرد آن نیاز دارید. نکته دیگر اینکه این توپ آن‌قدرها سریع نیست که در بهترین حالت برای فهمیدن اینکه با این توپ دارید چه می‌کنید، متکی به گوشی جی5 خود هستید.

ال‌جی هنوز اطلاعاتی از قیمت این توپ نداده‌است، اما این توپ روباتی ال‌جی بامزه‌ترین و مسخره‌ترین چیزی است که تابه‌حال دیده‌ام!

 





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: